Yaşanan talihsiz olayların ardından Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk açıklamalarda bulundu.
Gökçebey Belediye Başkanı Öztürk, yaşanan talihsiz olaylarla ilgili yaptığı açıklamalarda Ersin Aydemir’e geçmiş olsun dileklerini iletirken; ”Maalesef futbolun bu tarafı var ve bazı kendini bilmezler çıkıp futbolu bu şekilde centilmenlikten uzak hale getirmeye çalışıyorlar, ama biz bunlara hiçbir zaman izin vermeyeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Oyuncularına övgüler yağdıran Öztürk, ”Gökçebeyspor ligi en iyi şekilde kaliteli futbolu ile göz dolduruyor. Benim, oyuncularımızdan istediğim fairplay çerçevesinde bir oyundu. Rakip takım her ne kadar agresif ve sert oynasada onları bizler fair Play çerçevesinde cevabımızı verelim.” ifadelerini kullandı.
Gökçebey Belediye Başkanı Öztürk’ün açıklamaları;’’ Maalesef futbolun bu tarafı var ve bazı kendini bilmezler çıkıp futbolu bu şekilde centilmenlikten uzak hale getirmeye çalışıyorlar, ama biz bunlara hiçbir zaman izin vermeyeceğiz. Futbolcuları ayırırken talihsiz liğe uğrayan Ersin kardeşime de geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Gökçebeyspor ligi en iyi şekilde kaliteli futbolu ile göz dolduruyor. Benim, oyuncularımızdan istediğim fairplay çerçevesinde bir oyundu. Rakip takım her ne kadar agresif ve sert oynasada onları bizler fair Play çerçevesinde cevabımızı verelim. Bugünkü oyundan dersler çıkarmalıyız ve Final maçının 2. Oyununda üstünlükle bitireceğimize inanıyorum.’’ şeklinde.

Gökçebey Pazar yerinde çelik taşıyıcı sistem montajı tüm hızıyla sürüyor
Başkan Vedat Öztürk yangında kül olan Demir’in evini inceledi
Filyos Vadisi Belediyelerinden “Yeşil kuşak” için önemli girişim
Ahmet Çolakoğlu ve Vedat Öztürk buluştu. Sorunlar masaya yatırıldı
Gökçebey Belediye Başkanı Vedat Öztürk’ten CHP Lideri Özgür Özel’e Anlamlı ve Mesaj Yüklü Hediye
Başkan Öztürk, Pazar Gününü Vatandaşlarla Geçirdi
